面条

I said leave but all I really want is you
我说了离开 但你是我唯一所想
To stand outside my window throwing pebbles
站在我的窗外 扔着小石子
Screaming I’m in love you
大声呼喊 你拥有我的心
Wait there in the pouring rain coming back for more
在瓢泼大雨中 期待着我们一起续写的童话
And don’t you leave cause I know
不要离我而去 因为我知道
All I need is on the other side of the door
我所需要的一切 就在门的另一边
晚安

又老久没发晚安 发个长的☺️

评论

热度(1)